Syyskuu 06, 2010, 02:34:41 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Uudistunut ratkaisu.net linux portaali,linux ongelmiin!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä Nicknamesi tulee?  (Luettu 2792 kertaa)
peisi1
Genius
Poissa Poissa

veku@live.co.uk
« : Toukokuu 10, 2006, 10:12:10 »

Huomasin tälläisen kysymyksen eräällä foorumilla,joten siirsin tänne saman kysymyksen :lol:. Omallani on jopa pikku tarina :roll:, eli nuorempana tuli pelattua pesistä, ja olin innaamassa no arvata saattaa kumpaan lyöja osui. Naamaan kolahti oikein kunnolla. Aluksi se oli Baseball, mutta muutaman variaation jälkeen muodostui peisi. Numero nickin perässä on vain siksi että monesti käyttäjätunnus pitää olla vähintään 6 merkkiä pitkä.
tallennettu

Mandrivalla mennään. Hymyilee leveästi
Hi-Fi
Kurko
Tux
Poissa Poissa

HiFi@ratkaisu.net
WWW Sähköposti
« Vastaus #1 : Toukokuu 10, 2006, 10:16:00 »

Juontaa lapsuuden harrastuksista suurimmaksi osaksi, vieläkään en kiellä olevani aika guru noissa musiikki säädöksissä vaikka itseäni kehunkin Hymyilee Tosin, säätäjän vois lisätä toiseks aliakseks itelleen, kaikkea pitää niin paljon säätää jotta siitä oikeasti saapi mieleisen.. Kassotaan mihin sekin juontaa, taidan perustaa jossain vaiheessa saitille jonkun väsäys kerhon, eli opetellaan vaikka tuunailemaan ulkonäköä tms. koko höskästä.
tallennettu

Tonde
Penquin
**
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : Toukokuu 11, 2006, 10:07:53 »

Nikki tulee siitä, että joskus 10v sitten pienenä pelasin isoveljeni kanssa SNES:llä jotain lätkäpeliä ja siinä pystyi tekemään oman äijän, isoveikka sen mulle vääns ja laitto nikiksi Tondemuumio, lie mistä repäs. Tosin tainnu joskus random hetkinä sanoa aikasemminkin. Siitä sen kuitenkin muistan, ja joskus jossain käytän ihan Tondemuumio nikkiä jos sattuu Tonde oleen varattu Näyttää kieltä

väsäys kerho vois olla pop Hymyilee
tallennettu

url=http://fedora.redhat.com/][/url]
D. Ahma
Tux
Poissa Poissa

Linux ainoana käyttöjärjestelmänä vuodesta 2007.

« Vastaus #3 : Toukokuu 11, 2006, 11:32:01 »

Pääsenkö minä mukaan varoittavaksi esimerkiksi? Minä olen vuosien varrella niin paljon väsännyt kaikkea, ja niin moni kone onkin sitten säätämisestä hajonnutkin. :oops:
tallennettu

debian user
MechanicalGod
Chef de cuisine
Administrator
Tux
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« Vastaus #4 : Toukokuu 14, 2006, 11:17:37 »

pitääkö se omaki nick sitten heittää. Hymyilee
kaikki taisi lähteä liikkeelle vuonna 1998/?. ankaran nickin miettimisen jälkeen se ponnahti mieleeni kuin salama kirkkaalta taivaalta.
eli MechanicalGod, vapaasti suomennettuna mekaaninen jumala. nickin "esimmäinen" osa tulee siitä että mikään tässä maailmassa ei toimi ilman sähköä, ja osa ihmisistä "mekanisoituu" tiettyy 0800-1600 rytmiin, aamukahvi 0600 töihin 0659, töissä 0750 ja niinpäinpois. ja toi jumala nooh, se nyt on vain semmonen kiva heppu, joka pyrkii kuvastamaan käyttäjän tietynlaista itse ironiaa tietynlaisia auktoriteetteja kohtaan. pitääs olla kännis niin sais enemmän juttuu.
tallennettu

Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta.
Polkukone
Penquin
**
Poissa Poissa

« Vastaus #5 : Kesäkuu 04, 2006, 02:36:38 »

juuh kyllähän tää mun nikki juontaa tuonne auto puolelle.Kun tuli joskus nuoruudessa poljettua useempi auton kone paskaksi.tihein tahti tais olla 4 konetta puoleen vuoteen.Mutta aika rauhottaa.(ja raha pula).
tallennettu

ait se niin o jos joku niin sanoo vaikka voi olla toisinkin
Tonttuh
Moderator
Genius
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : Heinäkuu 05, 2006, 02:29:20 »

Pitääkin myöntää etten muista laisinkaan. Taisi olla jotain tekemistä sen kanssa kun joskus jotain irvokkaita nettipelejä pelaillut ja nimeä vaihtoi siellä useaan otteeseen että peelot pysyy hiljaa, sitten jossain vaiheessa se jumahti ja jotta kun noita tonttuja on nii joka lähtöön aina ni nuoruuden typeryydessä siitä tuli sitten semmonen tenttuh, siis tonttuh.

Tai jotenkin näin se tais mennä, liuottanut muistini sen verta hyvin, että o_O
tallennettu

iinalla siitä selviää!
Kallioine
Moderator
Penquin
Poissa Poissa

kallioine@suomi24.fi
« Vastaus #7 : Elokuu 11, 2006, 06:15:10 »

Sukunimesta tulee..
tiiän aika kypsä, mut eihän se mun tehtävä oo itelle lempinimee keksii,
syytän siis kavereitani.   :roll:
tallennettu
exorcist
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #8 : Elokuu 27, 2006, 09:18:45 »

kyllä se ihan siitä elokuvasta tulee.
Näinpä sen ensinmäistä kertaa pentuna(12v?). Vaikuttipa niin pelottavalta, etten uskaltanut yksin huoneessa olla. vuosi pari sen jälkeen se oli yksi mun kauhuelokuvien suosikki.
Siitäpä muodostui nicki exorcist tai exo.. köytän kumpaakin Hymyilee leveästi
tallennettu
VMOK
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #9 : Syyskuu 11, 2006, 08:45:40 »

Korkataan foorumille kirjoittelu vaikka tähän ketjuun.

Oma nickini tulee kaikkien nimieni ensimmäisistä kirjaimista, joista V,M ja O etunimistä ja K sukunimestä.
tallennettu

Nemo ante mortem beatus
Eki
Moderator
Tux
Poissa Poissa

« Vastaus #10 : Syyskuu 20, 2006, 07:24:44 »

Ihan vaan omasta nimestä tulee.
tallennettu

tabasko
Moderator
Genius
Poissa Poissa

Distro hopper stopper

tapasko@passport.com
« Vastaus #11 : Tammikuu 17, 2007, 03:31:52 »

Melko ilmeinen nikki juontaa juurensa oliskohan johonkin 2003-2004 tietämille. Sattui olla tabasco pullo koneen vieressä (lemppari punainen, aina mukana) kun yritin keksiä itselleni nikkiä johonkin keskusteluun, ja yllätys yllätys Hymyilee. Ihan etten kyseisen maustefirman tuotteen nimeä suoraan ottaisi laitoin c:n tilalle k:n, antaa sopivasti suomalaisemman vivahteen, (kai).
tallennettu
SahuriX
Newbie
*
Poissa Poissa

Sähköposti
« Vastaus #12 : Tammikuu 19, 2007, 04:29:58 »

Aikanaan sahailin työkseni vannesahalla rautaa... siitä tuli sitten sahurinimitys... sitä olen käyttänyt myös LA- ja PMR446 puhelinliikenteessä kutsuna sitten toi X vaan ilmanntu jossain vaiheessa tohon nimimerkin perään irkissä jne....
tallennettu

Fan
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #13 : Tammikuu 20, 2007, 07:09:44 »

joskus 8vuotta sitten ku pelailin vielä pleikkarilla ja sit vanhempi veli oli ensimmäistä(?) konetta kasaamassa ni anto käteen tuulettimen, sit siinä luki "120mmx120mm FAN" ni siitä se nikki sit tuli ^^ ikävä todistaa mutta taidan olla joku tuuletin sitte Näyttää kieltä
tallennettu
Regu
Newbie
*
Poissa Poissa

« Vastaus #14 : Elokuu 01, 2007, 12:18:22 »

Joskus yli 20v sitten meillä oli koira jonka nimi oli rekku no jostain kumman syystä minua ruvettiin kutsumaan samalla nimellä ja kun useissa sen aikaisissa peleissä oli nimen kohdalla tilaa vain 4 kirjaimelle muutin rekku nimen "digiaikaan" eli reguksi.
tallennettu
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 RC3 | SMF © 2001-2006, Lewis Media Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Google visited last this page Elokuu 16, 2010, 08:26:35