Syyskuu 07, 2010, 04:52:06 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Uudistunut ratkaisu.net linux portaali,linux ongelmiin!

Etusivu   Ohjeet Haku Kalenteri Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paljon hyvää ja huonoa...  (Luettu 2021 kertaa)
Freedom
Penquin
**
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« : Marraskuu 13, 2007, 08:40:56 »

Elikkäs kyhään tähän nyt omia ajatuksia Ratkaisu.net:istä...
Aloitetaas nyt sitte pienellä listauksella:

Hyviä Puolia:
- Ulkoasu ja uutis jutut
- Aika nopea vastaus vaikka yleensä ei ketään online
- Kuvagalleria
- Chatti on ihan OK ( Lisää juttua siitä pian )
- Blogit osia kanssa ihan OK ( Lisää juttua siitä pian )
- Osioinnit hyvin tehty löytää suht koht nopiasti mitä tartteepi ( lisää pian kun kerron puutteista  Hymyilee )
- Hyvät Adminit ja Moderaattorit ( kiitokset heille ), mutta liian vähän online

Siinäpä ne hyvät asiat oli suunnilleen ( Kai? ) Sanokaa jos jotain lisättävää tai niin edelleen..

Huonot puolet:
- ARVOSTELUJA LIIAN VÄHÄN.. Ne olisi mukavaa luettavaa ja itsekkin voisi väsätä pari ( G15, Razer Copperhead ja jotain muuta )
- Tiedostot osio aivan tyhjä-.- Sinne lisää täytettä!
- Chatti on aika turha kun kukaan ei yleensä ole puhuus, mutta muuten ihan mukava homma
- Ratkaisu.net osio turha en usko että kukaan siellä käy kun kaikki jutut löytyy myös foorumeilta ja siellä on vajaasti juttua
- Blogit osio hyvä mutta turha.. 2 blogia ei kummoinen määrä ole?
- Quotes juttu turha kun ei toimi ( Adminit ja moderaattori saavat vain muokata? ) Siellä liian vähä juttua ja "vanhaa"
- Porukkaa vähän online ( mutta plussaa saa tietämyksestä Iskee silmää )
- Webmailista en sano mitää, mutta sen verran sanon että se on hyvä tai huono Näyttää kieltä
- Osioihin pitäisi lisätä yleisimmät jakelu paketit ja niihin ala osiot jossa ongelma osiot jne..

Ei tule muuta nyt juuri mieleen, mutta sanokaa jos jotain pitää korjata ja älkää ottako mun juttuja vakavasti.
Tein tämän aika nopeeta joten parantelen kun ehdin. Hymyilee
Freedom kiittää ja kumartaa..
tallennettu

Ratkaisu.net.... Aina paikka sydämmessä! Iskee silm&#228;&#228; <3
Eki
Moderator
Tux
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : Marraskuu 13, 2007, 09:02:22 »

Ensinnäkin kiitokset palautteesta. Sitten hieman vastauksia.

Vaikka henkilöt eivät täällä olisi koko aikaa online, ei se tarkoita, etteivätkö henkilöt vähä väliä tarkistaisi foorumia ja vastailisi, eihän sitä tarvitse koko aikaa selailla täällä. #ratkaisu.net @ QNet jos haluaa reaaliaikaisesti jutella.

Arvosteluja ei ole juurikaan tulossa ainakaan raudasta. Tämä on Linux- foorumi. Miten.fi puolelle kuuluu nuo.

Webmaili on tavallinen Squirrel mail mikä on käytössä esim. meidän oppilaitoksessakin, perusmaili, toimiva sellainen.

Yleisimpiä jakelupaketteja tuskin lisätään osioihin. Näin oli sivuston alkuvaiheessa. Ei ollut toimiva ratkaisu. Selitystä: Käytti sitten mitä tahansa distroa liittyy ongelma aina tiettyyn aihepiirin, (esim. äänet ei toimi, videot ei näy, kuinka mountata, en osaa asentaa/purkaa jotain, haluan visuaalisia efektejä), ongelmat tai kysymykset eivät niinkään itse distroon liity millään tavoin.

Kiitoksia palautteesta.
tallennettu

Freedom
Penquin
**
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« Vastaus #2 : Marraskuu 13, 2007, 09:25:40 »

Ensinnäkin kiitokset palautteesta. Sitten hieman vastauksia.

Vaikka henkilöt eivät täällä olisi koko aikaa online, ei se tarkoita, etteivätkö henkilöt vähä väliä tarkistaisi foorumia ja vastailisi, eihän sitä tarvitse koko aikaa selailla täällä. #ratkaisu.net @ QNet jos haluaa reaaliaikaisesti jutella.

Arvosteluja ei ole juurikaan tulossa ainakaan raudasta. Tämä on Linux- foorumi. Miten.fi puolelle kuuluu nuo.

Webmaili on tavallinen Squirrel mail mikä on käytössä esim. meidän oppilaitoksessakin, perusmaili, toimiva sellainen.

Yleisimpiä jakelupaketteja tuskin lisätään osioihin. Näin oli sivuston alkuvaiheessa. Ei ollut toimiva ratkaisu. Selitystä: Käytti sitten mitä tahansa distroa liittyy ongelma aina tiettyyn aihepiirin, (esim. äänet ei toimi, videot ei näy, kuinka mountata, en osaa asentaa/purkaa jotain, haluan visuaalisia efektejä), ongelmat tai kysymykset eivät niinkään itse distroon liity millään tavoin.

Kiitoksia palautteesta.
Khiitos selvityksistä ja tuohon arvostelu juttuhun viel sen verran että enemmän niissä kiinnostaa vaan se että toimiiko ne linuxilla siis kaikki jutut jne..
tallennettu

Eki
Moderator
Tux
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : Marraskuu 14, 2007, 03:23:43 »

Siinpä tapauksessa olisi mahdollista ja helpointa tehdä näistä Linux- yhteensopivista "erikoislaitteista" lista.
tallennettu

MechanicalGod
Chef de cuisine
Administrator
Tux
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« Vastaus #4 : Marraskuu 14, 2007, 01:41:23 »

Kiitoksia tosiaan palautteesta. ite melkein koko ajan seurailen ahkerasti foorumia, joten ainakin minä olen paikalla Iskee silm&#228;&#228;

Lisäksi jos todella tarvitsee nopeaa apua, niin kannataa sinne irkkiin (chat) mennä ja kutsua jotain tyyppiä (operaattoria) ihan nimellä. itsellä ainakin semmoiset haitlait rämpytykset kajareista kuuluu. että varmasti tulen paikalle neuvomaan, jos vain osaan tai olen koneeni lähellä
Joten apua saa varmasti kun vain jaksaa kutsua tyyppejä Hymyilee
tosin viimme aikoina en niin hirveästi ole ehtinyt olla koneen ääressä. (viina ja naiset)

tallennettu

Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta.
Freedom
Penquin
**
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« Vastaus #5 : Marraskuu 14, 2007, 03:12:07 »

Kiitoksia tosiaan palautteesta. ite melkein koko ajan seurailen ahkerasti foorumia, joten ainakin minä olen paikalla Iskee silm&#228;&#228;

Lisäksi jos todella tarvitsee nopeaa apua, niin kannataa sinne irkkiin (chat) mennä ja kutsua jotain tyyppiä (operaattoria) ihan nimellä. itsellä ainakin semmoiset haitlait rämpytykset kajareista kuuluu. että varmasti tulen paikalle neuvomaan, jos vain osaan tai olen koneeni lähellä
Joten apua saa varmasti kun vain jaksaa kutsua tyyppejä Hymyilee
tosin viimme aikoina en niin hirveästi ole ehtinyt olla koneen ääressä. (viina ja naiset)

Ok ja toi epäaktiivisuus juttu perustuu kyllä kai siihen, että minä olen offline kun te online Hymyilee leve&#228;sti Siellä chatissa alan käymähän.. Vaihoin juuri Kubuntun Debianiin.. ---> Tuun kysyyn pia kai paria asiaa..
tallennettu

Potti5
Administrator
Tux
Poissa Poissa

« Vastaus #6 : Marraskuu 14, 2007, 03:13:59 »

Kiitoksia tosiaan palautteesta. Eki tuossa laittelikin jo tärkeimpiä pointteja.  Arvosteluista vielä sen verran että, mahdollisesti sellaisen voisi tehdä siinä tapauksessa jos joku ei toimi suoraan linuxissa. Suurin osa laitteistosta on kuitenkin aika hyvin tuettua ja toimivat ilman mitään mutta ei kaikki. Silloin voisi kirjoittaa aiheesta vaikka arvostelun että tämä ei toimi suoraan mutta näin ja näin tekemällä sen saa toimimaan. En tiedä menisikkö se silloin hieman jo howton puolelle. Sitä pitää mietiskellä.

Jos olet kiinnostunut kirjottamaan arvosteluja linuxiin liittyen niin kaikin mokomin saa kirjoittaa. Sisällön tuottajia ei koskaan ole liian vähän. Ota yhteyttä vaikka minuun ratkasun tai miten.fi puolella niin katsellaan tarkemmin.

Tosiaan itselläkin tämä sivu on yksi niistä sivuista jonka katselen useamman kerran päivässä onko tullut uusia viestejä. Jos vain maisemissa satun olemaan. Joka ikisen viestin olen tältä sivustolta lukenut. Vastauksen annan heti jos sellainen tulee samantien mieleen mikä voisi olla, mutta sitten kun aikaa on enemmän niin etsiskelen enemmän vastausta ks. ongelmiiin jos kukaan muu ei ole kerennyt.

Otin tuon ratkaisu.net valikon tuolta pois tuo oli tosiaan turha. Quote pitäis kyllä toimia. OIkeudet pitäisi kaikkille muille olla paitsi vieraille. Tuo lisää valikon teksti on todellakin pieni tuossa.

Ratkaisu.net sähköpostia voi halutessaan kysellä minulta. Halukkaille käyttäjille niitä voitanee antaa ja varsinkin aktiivisille sellaisille  Iskee silm&#228;&#228;
tallennettu

Freedom
Penquin
**
Poissa Poissa

WWW Sähköposti
« Vastaus #7 : Marraskuu 14, 2007, 08:19:52 »

Juu... Valaisitte monia asioita Hymyilee) Eniten harmittaa kun toi G15 näppis ei toimi oikeen Kubuntulla.. Ei toimi LCD-näyttö ja G näppäimet... Mutta mutta yritin kasata tohon postiin tärkeitä asioita ja siinä kuluikin jopa 30 min... Yritän vääntää pari tutoa kunhan ehtii.. Menee hiukan aikaa tähä Kubuntun säätämiseen..
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 RC3 | SMF © 2001-2006, Lewis Media Validi XHTML 1.0! Validi CSS!

Google visited last this page Elokuu 15, 2010, 12:54:05